Samochód sprzedany , nowonabywca to Pan Radosław z Wrocławia.
Kilka słów o aucie.
Oryginalny stan, fabryczny lakier, ocynkowane nadwozie – to wg. mnie a piszę to na podstawie tego co widziałem na własne oczy.
Przebieg 28.290km, to jest przebieg pojazdu a nie odczyt z licznika ponieważ polonez ma 5 cyfrowy licznik.
Oryginalne wszystkie opony od nowości, rocznik 1982. każda opona / jej data produkcji jest wpisana w książkę gwarancyjną.
Faktura zakupu, książka gwarancyjna, instrukcja obsługi, certyfikat szybkościomierza i obrotomierza.
Wnętrze w stanie wzorowym, bez zniszczeń.
Właściciel to były pracownik historycznej stoczni gdańskiej im. lenina.
polonez “zakupiony” w 1981 roku poprzez wpłatę na oszczędnościowy bon samochodowy.
30 lipca roku 1982 przez narodowy bank polski zostało przeprowadzone losowanie spośród 27.386 bonów wylosowali 28 premii wśród tych premii było:
– 5 polonezów m.in. wspomniany z opisu
– 6 fiatów 126p 650,
– 7 zaporożców,
– 3 wartburgi /z rozsuwanym dachem
pozostałe 7 wylosowanych pojazdów brak info.
polonez rocznik 1982 odebrany w dn.17.09.1982r po dokonaniu przeglądu “0” przy wskazaniu licznika 20km na ul. stalingradzkiej 36 w warszawie.
z ciekawostek w dn.10.11.1986 roku polonez przekroczył bramę stoczni gdańskiej im. lenina przy okazji zakupu i wywozu blachy
przez właściciela samochodu- jest dokument – faktura zakupu/wz
historia motoryzacji z prl-u w bardzo ładnym stanie jej zachowania.
Zaczęło się tak, to moja wizyta w Gdańsku u Szanownego Pana Czesława , właściciela tej pięknej maszyny.
fabryczna instrukcja obsługi poloneza , książka gwarancyjna , schemat instalacji elektrycznej poloneza 1982 rok , wycena nowego poloneza z stycznia 2001 roku